buat duit dirumah terbukti

AMARAN : WAJIB LETAK KUNCI KERETA SEMASA TIDUR

Written By Qblogger on Friday, January 11, 2013 | 12:04 AM


Letakkan kunci kereta anda di sebelah katil anda pada waktu malam.

Beritahu pasangan anda, anak-anak anda, jiran-jiran anda, ibu bapa anda, rakan pejabat anda, gadis sunti, semua orang yang lah. Letakkan kunci kereta anda di sebelah katil anda pada waktu malam.

Jika anda mendengar bunyi bising di luar rumah anda atau seseorang yang cuba untuk merompak di rumah anda, hanya tekan butang panik pada kereta anda. pasti kebanyakkan kereata ada butang panic betul? bagaimana butang panic itu? warna merah kalau anda perasan.

Tip ini datang seorang yang arif dalam aspek kejiranan. jangan cuba letakkan kunci kereta anda jauh dari anda selepas ini. fikirkan ini: Ia adalah satu sistem penggera keselamatan yang anda mungkin sudah mempunyai dan tidak perlu bagi anda.

Jika penggera kereta anda dibunyikan apabila seseorang itu cuba untuk memecah masuk ke dalam rumah anda, kemungkinan adalah pencuri / perogol akan berfikir sejenak untuk memasuki kepada anda. Selepas beberapa saat, semua jiran akan melihat keluar tingkap mereka untuk melihat siapa yang berada di luar sana dan cukup yakin bahawa penjenayah tidak akan berani masuk kerumah anda.


NOTE : pesan juga kepada anak-anak anda tau


No comments:

Post a Comment

buat duit dirumah

hidup bahagia panduan

rahsia jutawan

rahsia kaya

kursus kahwin - masjid abu ubaidah al jarrah klik banner